لینک دانلود(دانلود مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید)

دانلود مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید|لینک دانلود|اُ اِچ|40107969|دانلود مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید,تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید,مقاله مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید,مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید
در حال حاظر شما فایل با عنوان دانلود مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید را دنبال می کنید .

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 29 صفحه

TQM مدیریت کیفیت فراگیر تعریف با سه کلمه زیر سر و کار داریم : TQM در تجزیه لغت فراگیر: نشان دهنده همه گیر بودن آن است کیفیت: درجه تطابق کالای تولید شده یا خدمت ارایه شده با نیاز مشتری بیان می کند مدیریت: فن –هنر- یا روش اداره کردن –کنترل کردن و.
.
.
است .
هدف فراهم آوردن محصول با کیفیت برای مشتریان است که انجام این کار افزایش بهره وری و کاهش هزینه را در بر دارد با کیفیت بالاتر محصول و قیمت کمتر آن موقعیت رقابتی در بازار بهبود می یابد تاریخچه در سال 1924 شوهارت از شرکت آزمایشگاههای تلفن بل یک نمودارآماری برای کیفیت متغیرها ی محصولات ارایه شد.
از این نمودار به عنوان نقطه شروعی برای کنترل SQC کیفیت آماری نام برده میشود .
در سال 1950 ادوارد دمینگ چند دوره سمینار در مورد روشهای آماری برای مهندسان زاپنی ارایه داد.
زاپنی ها با استفاده از این مفاهیم استانداردهایی را برای کیفیت وضع کردند به هر حال رنسانس کیفیت در مورد محصولات آمریکایی در حال منتشر شدTQM اجرا بود در میانه دهه 1980 مفهوم اصول هشت گانه مدیریت كیفیت اصل 1- تمركز بر مشتری اصل 2- رهبری اصل 3- مشاركت كاركنان اصل 4- رویكرد فرایندگرا اصل 5- رویكرد سیستمی اصل 6- بهبود مستمر اصل 7- تصمیم گیری بر مبنای اطلاعات واقعی اصل 8- روابط با تامین كنندگان براساس منافع دوجانبه 1- رهبری نقش مدیر ارشد کیفیت امری همگانی است و برای اجرای آن همگان مسوول هستند به ویزه مدیر ارشد ومدیر ارشد اجرایی شورای کیفیت برای اینکه بتوان کیفیت را به صورت فرهنگ در آوردنیاز به انجمنی داریم که رهبری وهدایت رابر عهده گیردشورای کیفیت به منزله موتور محرک خواهد بود بیانیه های کیفیت بیانیه بینش سازمان منظور آن است که در طول 5 یا 10 سال آینده می خواهیم سازمان چگونه به نظر آید بیانیه ماموریت سازمان ما که هستیم؟
مشتریان ما که هستند؟
ماچه کاری انجام میدهیم؟
2- تمرکز بر مشتری درک مشتریان از مفهوم کیفیت جامعه کنترل کیفیت آمریکا بر روی مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر مشتریان در انتخاب کالا تحقیق کرده وآن را بدست آورده است: 1-عملکرد کالا 2- ویژ گیهای کالا 3-خدمات مربوط به کالا 4-ضمانت کالا 5-قیمت کالا 6-اعتبار موسسه تولید کننده کالاا عملکرد کالا در دسترس بودن کالا قابلیت اطمینان کالا قابلیت نگهداری کالا وی ژگیهای کالا به طور معمول خصوصیات یک کالا و یا خدمات به ساختار و فن آوری و یا به مسایل اخلاقی و روانشناختی آن بر میگردد خدمات مربوط به کالا تاکید هر چه بیشتر بر خدمت دهی به مشتریان از مهم ترین ابزارهایی است که می تواند جایگاه سازمان را در نگاه مشتری بهبود بخشد ضمانت کالا گارانتی یا ضمانت کالا بیانگر پیمان و تعهدعمومی سازمان نسبت به کیفیت آن کالا است


مطالب دیگر:
📎تحقیق درباره کنترل بیولوژیک آفات📎تحقیق درباره غني سازي اورانيم📎تحقیق درباره فازها و ساختارهاي بلوري📎تحقیق درباره فدک📎تحقیق درباره فرآيند تدوين، نوآوريها و چارچوب كلي لايحه اصلاح قانون تجارت📎تحقیق درباره فرآیند تولید سوسیس📎تحقیق درباره فردوسی 📎تحقیق درباره فرش و صنایع دستی📎تحقیق درباره فرهنگ 📎تحقیق درباره فرهنگ و اخلاق اینترنتی📎تحقیق درباره فرهنگ و عناصر آن📎تحقیق درباره فروش محصولات از طريق اينترنت📎تحقیق درباره فسيلها📎تحقیق درباره فشردگی jpeg 📎تحقیق درباره فعالیت های نیکوکارانه📎تحقیق درباره فقر و غنا 📎تحقیق درباره فلزات سنگین در کشاورزی📎تحقیق درباره فوتوديودهاي آوالانژ 📎تحقیق درباره فولاد ساختاری 📎تحقیق درباره فيبرنوري چگونه کار ميکند📎تحقیق درباره فيبوناچي رشته اي از اعداد 📎تحقیق درباره فيزيك فضا و اتمسفر📎تحقیق درباره فیزیک چیست📎تحقیق درباره فیزیک راکت تنیس📎تحقیق درباره فیزیک و ورزش