لینک دانلود(مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط 29 اسلاید)

مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط 29 اسلاید|لینک دانلود|اُ اِچ|50687301|
در حال حاظر شما فایل با عنوان مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط 29 اسلاید را دنبال می کنید .

حجم فایل : 744.2 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 30
بسم الله الرحمن الرحیم


مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط
) SMEs( Akram.ahmadi5@gmail.com کلیات مقدمه و تعاریف 1 مدل مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک ومتوسط 3 تدوین استراتژی در صنایع کوچک و متوسط 4 اجرای استراتژی 5 6 کنترل استراتژیک در کسب و کار های کوچک و متوسط الگوی مدیریت استراتژیک 2 اصطلاحات کلیدی در مدیریت استراتژیک 7 موسساتی هستند که با میزان متفاوتی از سرمایه ،نیروی کار،وحجم محصولات یا گردش جاری بعنوان اجزای حیاتی رشد در اقتصاد جهانی ایفای نقش می نمایند .این بنگاهها اغلب بر منابع داخلی متکی بوده برروند رشد اشتغالزایی کمک می نمایند



بنگاههای کوچک و متوسط در اقتصاد کشورها از اهمیت ویژه ایی برخوردار می باشد . نقش این بنگاهها نه فقط به جهت تعدد و تنوع فعالیت آنها ، بلکه بدلیل مشارکت اینگونه بنگاهها در کلیه وجوه اقتصادی نظیر مشارکت در توسعه منطقه ای ، اشتغالزایی ، نوآوری توسعه صادرات و ایفای نقش مکمل صنایع بزرگ ، حائز اهمیت می باشد
Small & Medium Size Enterprises (SMEs) نقش بنگاههای کوچک و متوسط اشتغالزایی

توسعه تجارت بین الملل

مشارکت در توسعه منطقه ای

بستر سازی برای توسعه مهارتها ونوآوریهای کارآفرینانه تعريف مديريت استراتژيک استراتژي مجموعه كاملي از سياست و
اهداف معين و مشخص يك مؤسسه است . استراتژي را به عنوان تعيين آماج و هدفهاي درازمدت در مؤسسه و براي
تحقق پذيري اين آماج تخصيص دادن منابع موردنياز و آماده كردن
برنامه هاي فعاليتي مناسب تعريف مي كند . «تايلس» (Tilles) « آ.د. چندلر» A.D.Chandler یک الگوی مدیریت استراتژیک این الگو متشکل از هشت مرحله به هم پیوسته ذیل است:

توسعهُ ایدهُ اصلی کسب وکار
جستجوگری و ارزیابی محیط خارجی
جستجوگری و ارزیابی عوامل داخلی مرتبط با کسب و کارهای جدید
تحلیل عوامل استراتژیک براساس وضعیت کنونی با به کارگیری ماتریس سوات (SOWT)
تصمیم به ورود یا عدم ورود
ایجاد " برنامهُ تجاری"
اجرای طرح تجاری به وسیلهُ استفاده از برنامه های عملی و رویه های اجرایی.
ارزیابی اجرای طرح تجاری از طریق مقایسهُ عملکرد واقعی با نتایج پیش بینی شده الگوي جامع مديريت استراتژيک بررسي عوامل
خارجي بررسي عوامل
داخلي تخصيص منابع تدوين هدفهاي
ساليانه و
سياست ها تدوين، ارزيابي و
انتخاب استراتژيها تعيين اهداف
بلند مدت تعيين
مأموريت محاسبه و
ارزيابي
عملکرد مدل مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط ارزیابی و توسعهُ استراتژی اجرای استراتژی تدوین استراتژی آگاهی بازنگری و یادگیری برای توسعهُ آتی تبدیل استراتژی ها به واقعیت ارائه استراتژی مناسب درک موقعیت استراتژیک شامل چهار مرحله می ...



مطالب دیگر:
تحقیق درباره فنون ديگري براي جمع آوري محصول Partialتحقیق درباره معرفي رشته هاي فيزيك پزشكي ومهندسي پزشكي تحقیق درباره مقالات دین و اندیشه اخلاق تحقیق درباره طراحي خانه هاي مسكونيتحقیق درباره طرح پرورش شترمرغتحقیق درباره طرح مسکن مهرتحقیق درباره طنابدارانتحقیق درباره طالع بینی خوابتحقیق درباره فلسفه و ضرورتهای پوشش و حجاب اسلامیتحقیق درباره فلسفه اخلاق تحقیق درباره فلسفه عاشورا تحقیق درباره قرارداد 1919 ايران وانگليستحقیق درباره قالبتحقیق درباره ليــزر تحقیق درباره قطب‌نماتحقیق درباره قطعات سه بعدی توری سیمی پاورپوینت حرفه ای درس نهم کتاب فارسی دهممدیریت ارتباط با مشتریزندگی در آپارتمان با فرمت PDFپاورپوینت کف سازیپاورپوینت روستای ابیانهپاورپوینت پانل های کامپوزیتپاورپوینت معرفی محصولات کنافپاورپوینت کانسپتپاورپوینت درس اول کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی ( دوستی)