لینک دانلود(پاورپوینت در مورد کارآفرینی (تعاریف،نظریه ها،الگوها)(۱۶۵ اسلاید)مهندس علی شیرازی)

پاورپوینت در مورد کارآفرینی (تعاریف،نظریه ها،الگوها)(۱۶۵ اسلاید)مهندس علی شیرازی|لینک دانلود|اُ اِچ|50582789|
در حال حاظر شما فایل با عنوان پاورپوینت در مورد کارآفرینی (تعاریف،نظریه ها،الگوها)(۱۶۵ اسلاید)مهندس علی شیرازی را دنبال می کنید .

پاورپوینت در مورد کارآفرینی (تعاریف،نظریه ها،الگوها)


(۱۶۵ اسلاید)


مهندس علی شیرازی


تعريف كارآفرين از جان باتيست سي
كارآفرين عاملي است كه تمامي ابزار توليد را تركيب مي كند و مسئوليت ارزش توليدات، بازيافت كل سرمايه اي را كه بكارمي گيرد، ارزش دستمزدها، بهره و اجاره اي كه
مي پردازد و همچنين سود حاصل را بر عهده مي گيرد.
تعريف كارآفرين از ريچارد كانتيلون
فردي است كه ابزار توليد را به منظور ادغام آنها براي توليد محصولاتي قابل عرضه به بازار ارائه مي كند.
كارآفرينان در واقع ارزش ها را تغيير مي دهند و ماهيت آنها را دچار تحول مي نمايند.
كارآفرينان يك ويژگي مشترك دارند و آن اينكه مخاطره پذيرند.
كارآفرينان براي فعاليت خود به سرمايه نياز دارد، اما هيچگاه سرمايه گذار نيستند.
كساني كه بتوانند به درستي تصميم گيري نمايند، مي توانند كارآفرين باشند.
مکتب نهادیون
به طور کلی نهادیون معنقد بودند که اقتصاد باید به عنوان یک سازمان یا مجموعه کامل و واحد که تمامی اجزای آن با یکدیگر ارتباط دارند مورد بررسی قرار گیرد.
مکتب نوین اتریش
این نگرش جدید چندین مفهوم اساسی را راجع به کارآفرینی معرفی می نماید. آنها برخلاف نهادیون فعالیت حرفه ای مدیریتی و ساختارهای فنی را برای تعریف کارآفرینی معتبر نمی دانستند.
شرایط کودکی
تحصیلات
سن
قرار نگرفتن فرد در پایگاه اجتماعی

انواع مدل های کارآفرینی
مدل های محتوایی
مدل های فرآیندی

سه بدعت فکری مسیحیان پروتستان:
1) منبع هرگونه واسطه میان خالق و مخلوق
2) دخالت عقل در ایمان
3) کوشش برای بهبود معاش یا اخلاق کار

نیازهای انسان از نظر مک کله لند:
1) نیاز به توفیق یا توفیق طلبی
2) نیاز به قدرت
3) نیاز عاطفی یا احساس تعلق
تحمل ابهام
پذیرفتن عدم قطعیت به عنوان بخشی از زندگی , توانایی ادامه حیات با دانشی ناقص درباره محیط و تمایل به آغاز فعالیتی مستقل بی آنکه شخص بداند.
خلاقیت
توانایی خلق ایده های جدید است که این ایده ها ممکن است به محصولات یا خدمات جدید نیز منجر شوند.

1- کل سازمان، کارآفرینی را می پذیرد. یک ساختار زنده و پویا در سازمان، توسعه داده می شود.
2- “ بخش محصولات جدید” به طور رسمی در سطح معاونین ایجاد می شود تا تولیدات جدید را رهبری کرده و به تشویق دیگران در سازمان بپردازد.
3- تشکیلات فرعی برای محصولات جدید، بطور مستقل ایجاد می شود. این واحد پیشنهادها را از افراد پذیرفته و آنها را برای سرمایه گذاری ارزیابی می کند.
4- یک شرکت سرمایه گذاری، بطور مستقل تشکیل می شود تا پیشنهادهای داخلی یا خارجی را که مطابق با معیارهای مرسوم سرمایه گذاری مخاطره آمیز می باشد بررسی و حمایت نماید.
5- بخشی در منابع انسانی ایجاد می شود تا به آموزش مدیران پرداخته و آنها را به همایش های کارآفرینی سازمان اعزام کند.



مطالب دیگر:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه سبک رهبری و رضایت شغلی 99 صفحهمبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمان یادگیرنده 74 صفحهمبانی نظری و پیشینه تحقیق علل مطالبات معوق در نظام بانکی 58 صفحهمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری 109 صفحهمبانی نظری و پیشینه دلایل شکلگیری مطالبات معوقپاورپوینت انواع چرخ دنده شکل هندسی وروابط چرخ دنده هاپاورپوینت آبنماپروپوزال ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانشپرسشنامه ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانشچالشها و موانع استقرار مدیریت دانش در ارتش جمهوری اسلامی ایرانبررسی و تبیین مدیریت دانش و رابطه آن با عملکرد سازمانی در صنعت هتلداریپروپوزال شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفق مدیریت دانش در سازمانمبانی نظری شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفق مدیریت دانش در سازمانپرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفق مدیریت دانش در سازمانبررسی و اولویت بندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانهبررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمان جهاد کشاورزیشناسایی و بررسی عوامل کلیدی موفقیت در استقرار مدیریت دانش در صنعت هوانوردیپروپوزال بررسی و رتبه بندی نیازهای سازمان برای پیاده سازی مدیریت دانشمبانی نظری بررسی و رتبه بندی نیازهای سازمان برای پیاده سازی مدیریت دانشپروپوزال پیاده سازی موفق سیستمهای ERP با مدیریت دانشمبانی نظری پیاده سازی موفق سیستمهای ERP با مدیریت دانشپرسشنامه پیاده سازی موفق سیستمهای ERP با مدیریت دانشپاورپوینت کتاب مقدمه ای بر فلسفه نظریه های مدیریت دولتی دکتر دانایی فردامکان سنجی استقرار مدیریت دانش در آموزش و پرورشامکان سنجی استقرار مدیریت دانش در آموزش و پرورش تهران