لینک دانلود(پاورپوینت (اسلاید) مشتری مداری)
در حال حاظر شما فایل با عنوان پاورپوینت (اسلاید) مشتری مداری را دنبال می کنید .
دانلود پاورپوینت با موضوع مشتری مداری، در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل حياتی ترين اصول در امر مشتری مداری، خصوصیات شرکتهای مشتری نواز، انتظارات مشتریان، مديريت روابط مشتري چيست، انتقال تغييرات بازاربه روابط مشتري، اهداف مهم CRM، قابليت مهم CRM ، اقدامات و مهارتهاي لازم براي فروش و ارتباط با مشتري، آگاهي مشتري، تعامل با مشتري، مديريت مشتريان كلان
مشخصات فایل
تعداد صفحات44حجم902/104 کیلوبایت فرمت فایل اصلیppt
توضیحات کامل
دانلود پاورپوینت با موضوع مشتری مداری، در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
حياتی ترين اصول در امر مشتری مداری
خصوصیات شرکتهای مشتری نواز
انتظارات مشتریان
مديريت روابط مشتري چيست؟
انتقال تغييرات بازاربه روابط مشتري
اهداف مهم CRM
قابليت مهم CRM
اقدامات و مهارتهاي لازم براي فروش و ارتباط با مشتري
آگاهي مشتري
تعامل با مشتري
مديريت مشتريان كلان
فرصتهای مديريت روابط مشتري
مزاياي بالقوه مديريت روابط مشتري
فرايند مشتري ياري
چرا مشتري محصولي را مي خرد؟
چرا مشتری محصولی را نمی خرد؟
رقابت پذيري و تعالي سازماني
مشتری محوری در همه ابعاد سازمان
ارزش آفرینی و مشتريان وفادار
فهرست منابع
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " مشتری مداری" می باشد که در حجم 44 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی درسهای مدیریت بازاریابی و اصول بازاریابی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
"
لینک دانلود(دانلود تحقیق در موردتاملی بر اصول و فرایند بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری)
- نام فایل : تاملی بر اصول و فرایند بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری فرمت : .docx تعداد صفحه/اسلاید : 21 حجم : 4 مگابایت تاملی بر اصول و فرایند بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری چکیده: هدف از نگارش این مقاله بررسی و مطالعه بازار یابی و مدیریت ارتب
لینک دانلود(پرسشنامه تاثیر رابطه بازاریابی و فروش بر روی خلق ارزش برتر مشتری)
- دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات3حجم0/10 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه تاثیر رابطه بازاریابی و فروش بر روی خلق ارزش برتر مشتری *** این پرسشنامه
لینک دانلود(نقش تبلیغات و بازاریابی در فروش كالا و یا جلب مشتری)
- شیوه های بازاریابی برای فیلم «مارمولك» معجزه تبلیغات حداقل! تبلیغات برای فیلم های سینمایی در ایران هنوز از الگوهای چند دهه پیش پیروی می كند. پاییز گذشته، وقتی برای نخستین نمایش جنان “ارباب حلقه ها 3 : بازگشت پادشگاه ” در نیوزل
لینک دانلود(مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رضایتمندی مشتری)
- مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رضایتمندی مشتری دارای 80 صفحه با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشد. توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کا
لینک دانلود(مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2))
- دانلود در 54 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در
لینک دانلود(پروپوزال بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان شواهدی از برندهای بیس)
- پروپوزال بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان شواهدی از برندهای بیسکویت در ایران دارای 37 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد. عنوان پروپوزال: بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان ش
لینک دانلود(مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری 70 صفحه)
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. مشخصات فایل تعداد صفحات70حجم0/584 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل این نوشتار مبانی نظر
لینک دانلود(پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی کیفیت خدمات و پذیرش بانکداری الکترونیک و رضایت مشتری)
- دانلود ورد با موضوع دارای 4 صفحه و با فرمت .docx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد. تعداد صفحه : 4 صفحه فرمت فایل: ورد .docx و قابل ویرایش آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس قسمتی از متن نمونه: مطالعات پیشین: ال
لینک دانلود(پیشینه و مبانی نظری رضایت مشتری و تئوری خاکستری)
- مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت مشتری و تئوری خاکستری مقدمه فصل 11 قسمت اول : رضایت مشتری 11 2 - 1 - 1 - مقدمه 11 2 - 1 - 2 - تعریف مشتری 12 2 - 1 - 3 - ارزش مشتری 12 2 - 1 - 4 - تعریف رضایت مشتری 12 2 - 1 - 5 - سطوح رضایت مشتریان 13 2 - 1 - 6 - سنجش
لینک دانلود(دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM))
- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به اقدامات، استراتژیها و تکنولوژیهایی گفته میشود که شرکتها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملاتشان با مشتری در طول چرخهی حیات او و با هدف بهبود ارتباطات تجاری و افزایش فروش به کار میگیرند. سیستمهای CRM با هدف گردآوردی اطلا
لینک دانلود(پیشینه و مبانی نظری تحقیق وفاداری مشتری و کیفیت خدمات)
- 2 - 1 - مقدمه 13 2 - 2 خدمات 13 2 - 2 - 1 تعريف خدمات 13 2 - 2 - 2 ويژگيهاي خدمات 15 2 - 2 - 3 اهميت خدمات 19 2 - 3 - مشتري ، وفاداري مشتري و رضايت مشتري 20 2 - 3 - 1 تعريف مشتري 20 2 - 3 - 2 وفاداري مشتري 21 2 - 3 - 3 تعريف وفاداري 24 2 - 3 - 4 اهمي
لینک دانلود(مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات و رضایت مشتری)
- بصورت فایل ورد همراه با منابع 2-1) بخش اول : کیفیت ، خدمات و کیفیت خدمات.. 12 2-1-1) مفهوم کیفیت.. 12 2-1-2) خدمات ؛ تعاریف و ویژگی ها 13 2-1-2-1) ویژگی های خدمات.. 14 2-1-2-2) آمیخته بازاریابی خدمات.. 15 2-1-3) کیفیت خدمات.. 18 2-1-3-1) مفهوم کیفیت
لینک دانلود(شناسایی و بررسی موانع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در صنعت مبلمان ایران)
- فرمت فایل: word تعداد صفحات: 157 چکیده: در سال¬های اخیر با پیشرفت¬های حاصله در زمینه فن¬آوری اطلاعات و ارتباطات و نیز تحولات انجام گرفته در بازار، رقابت بر سر کسب مشتری تشدید شده و شاهد ظهور مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان یک
لینک دانلود(مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک 35 صفحه)
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید. مشخصات فایل تعداد صفحات35حجم215/514 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل این نوشتار مبانی نظری و پیشین
لینک دانلود(تحیقیق تئوری عمل منطقی ، تئوری رفتار برنامه ریزی شده، مشتریگرایی، فرایند پذیرش و تئوری انتشار نوآور)
- توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع تئوری عمل منطقی ، تئوری رفتار برنامه ریزی شده، مشتریگرایی، فرایند پذیرش و تئوری انتشار نوآوری، در قالب doc و در 55 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن: درسال 1970 متخصصان دانشگاهی به منظور اشتراک اطلاعات اینترنت راتوسعه داد
لینک دانلود(ماهیت و تشریح رفتار شهروندی مشتری و بررسی ابعاد آن)
- هدف از این پایان نامه می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات40حجم72/59 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل گروت (2005) رفتار شهروندی مشتری به رفتارهای داوطلبانه که برای تولید موفقیت آمیز ضروری نیست، اشاره دارد. تبیین ابعاد و مصداق های رفتارهای شهروندی
لینک دانلود(مبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری))
- اعتماد مشتری وفاداری مشتریان 2 - 3 - 1 ) تعاريف وفاداري مشتري 2 - 3 - 2 ) سطوح وفاداري 2 - 3 - 3 ) نگرشهاي سه ¬ گانه به وفاداري 2 - 3 - 4 ) مراحل توسعه وفاداري 2 - 3 - 5 ) طراحي برنامه ¬ هاي ايجاد وفاداري در مشتري 2 - 3 - 5 - 1 ) پايگاه دادههاي مشت
لینک دانلود(بررسی گارانتی و ضمانت نامه و مروری بر بازاریابی و بررسی مديريت ارتباط با مشتری (CRM))
- شرایط تعریف گارانتی:کمپانی متعهد است که قطعه مشتری را در صورت بروز مشکل در مدت تعیین شده بدون هزینه تعمییر یا تعویض نماید. بر همین اساس شرکت سریر سرویس که عهده داراجرای ضمانت سخت افزار شرکت می باشد .موارد تحت ضمانت و نقض ضمانت را به این گونه تعریف کر
لینک دانلود(پروژه طراحی یک ژیراتور به وسیله OP-AMP (آپ امپ) به همراه تحلیل مداری آن)
- دانلود پروژه با موضوع طراحی یک ژیراتور به وسیله OP-AMP (آپ امپ) به همراه تحلیل مداری آن، در قالب pdf و در 2 صفحه. توضیحات: این پروژه شامل حل دستی روش طراحی ژیراتور به کمک OP-AMP (آپ امپ) می باشد. در این پروژه که شما یک فایل pdf را دانلود می فرمایید،
لینک دانلود(دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده))
- دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده) دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت: پاورپوینت تعداد سالاید: 32 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ
لینک دانلود(دانلود تحقیق رضایت مشتری و مزایای آن با فرمت ورد)
- هدف از این تحقیق بررسی رضایت مشتری و مزایای آن با فرمت docx در قالب 54 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات54حجم271/147 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل هدف از این تحقیق بررسی رضایت مشتری و مزایای آن ب
لینک دانلود(تحقیق تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازاریابی ، رضایت مشتری و اعتماد)
- توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازاریابی ، رضایت مشتری و اعتماد، در قالب word و در 60 صفحه قابل ویرایش. بخشی از متن: از آغاز دهۀ 1990 بحث بر این بود که سازمانهای مشتری گرا و بازار گرا در بازارهای رقابتی موفق ترند می توان گفت
لینک دانلود(مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری و مراحل پیاده سازی آن از دیدگاه گارتنر)
- هدف از این پایان نامه بررسی بصورت کامل و جامع در قالب فایل ورد می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات78حجم0/327 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پایان نامه مدیریت مقدمه مدیریت ارتباط با مشتری : دنیای رقابتی امروز، سازمانها را بر آن داشته است ت
لینک دانلود(پرسشنامه دستیابی به رضایت مشتری در خدمات شرکت و مشتری از طریق قابلیت توانمندسازی نام تجاری و مشتریان)
- دانلود (مطالعه موردی شرکت بیمه ما در استان مرکزی) بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات6حجم0/13 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه دستیابی به رضایت مشتری در خدم
لینک دانلود(مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی اعتماد مشتری)
- توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاو
لینک دانلود(راهكارهای ایجاد رقابت در صنعت بیمه بر پایه مشتریمداری)
- تحقيق متشکل از 34 صفحه ، در قالب word قابل ويرايش و اماده پرينت بخشی از محتوا :: ایجاد رقابت در صنعت بیمه بر پایه مشتریمداری، ارائه خدمات مناسب و سریع به مردم، اولین فرمان رییسجمهور در مور اصلاح صنعت بیمه كشور است كه تعیین راهكارهای آن به وزیر امور
لینک دانلود(تشریح مفهوم رضایت مشتری و شاخص های آن در سطح بین المللی)
- در دانلود پایان نامه رشته مدیریت به می پردازیم مشخصات فایل تعداد صفحات41حجم0/234 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پایان نامه رشته مدیریت مقدمه امروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سا
لینک دانلود(گزارش کاراموزی عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشور،شاخص رضایتمندی مشتری در صنعت بیمه)
- گزراش کاراموزی عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشور،شاخص رضایتمندی مشتری در صنعت بیمه در 54 صفحه ورد قابل ویرایش عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشور بیمه ، بدون شک یکی از دستاوردهای خلاقانه جامعه بشری بمنظور مقابله با رخدادها و حوادث ناگوار است . حو
لینک دانلود(بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد تجاری بانک ها)
- تحقیق حاضر با عنوانبررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد تجاری بانک هااز سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد. این تحقیق در103صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانش
لینک دانلود(فایل آماده پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری crm)
- دانلود پاورپوینت Customer Relationship Management مشخصات فایل تعداد صفحات13حجم443/309 کیلوبایت فرمت فایل اصلیppt توضیحات کامل دانلود پاورپوینت Customer Relationship Management جهت رشته ی مدیریت در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و ب
لینک دانلود(پرسشنامه رابطه جمعیت شناختی با رفتار مشتری)
- دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات6حجم0/15 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته روانشناسی پرسشنامه رابطه جمعیت شناختی با رفتار مشتری ///////////////////////////////////
لینک دانلود( مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری)
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات79حجم327/228 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیری
لینک دانلود(تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری: چارچوب، مسیرهای تحقیق و آینده)
- دانلود تحقیق با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری: چارچوب، مسیرهای تحقیق و آینده، در قالب word و در 37 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مقدمه ایجاد پایگاه اطلاعاتی مشتری تحلیل داده ها و اطلاعات انتخاب مشتری هدف گیری مشتریان برنامه های ایجاد ارتباط خدمات رسانی به
لینک دانلود(تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای مدیریت ارتباط با مشتری)
- هدف از این تحقیق بصورت کامل و جامع می باشد. مشخصات فایل تعداد صفحات15حجم57/231 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود تحقیق رشته مدیریت هدف از این تحقیق بصورت کامل و جامع می باشد. مقدمه مدیریت ارتباط با مشتری که گاهی اوقات از آن به عنوان مدی
لینک دانلود(مبانی نظری و پیشینه نیات رفتاری مشتری)
- بصورت فایل ورد همراه با منابع نیات رفتاری مشتری به کارگیری دانش رفتار مصرف کننده در جهت توسعه استراتژی بازاریابی، نوعی هنر است. این موضوع بدین معنا نیست که بکارگیری اصول و فرآیند های علمی در این مورد بی تأثیر است، بلکه به این مفهوم است که به کار گیری
لینک دانلود(مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13)
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمورد مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات75حجم210/863 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقی
لینک دانلود(پاورپوینت با موضوع مدیریت ارتباط با CRM مشتری)
- دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ارتباط با CRM مشتری دارای 73 اسلاید و با فرمت pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد. تعداد اسلاید : 73 اسلاید فرمت فایل: پاورپوینت ppt و قابل ویرایش آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و ک
لینک دانلود(بررسی نقش واسطه ای شایستگی اجتماعی در رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و مزیت رقابتی)
- تحقیق حاضر با عنوا از سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد. این تحقیق در100صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان می باشد. ===========================================
لینک دانلود(پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران)
- هدف از این می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات43حجم0/191 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی مقدمه عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین د
لینک دانلود(مبانی نظری ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی بر حسب علایق و سلیقه او)
- هدف از این می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات60حجم0/100 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی بر حسب علایق و سلیقه او چکیده
لینک دانلود(مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری)
- بصورت فایل ورد همراه با منابع 2-1- مقدمه......................................................................... 13 2-2- تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری.................... 15 2-3- چرخة زندگـــی مشتری و چرخة خدمت مطلوب در فرایند CRM.... 18 2-
لینک دانلود(مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 19)
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات44حجم324/973 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیری
لینک دانلود(مبانی نظری بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند)
- هدف از این در رستورانها و فست فودهای شهر رشت می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات82حجم0/919 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند (در رست
لینک دانلود(مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت مشتری و تئوری خاکستری)
- مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت مشتری و تئوری خاکستری مقدمه فصل 11 قسمت اول : رضایت مشتری 11 2 - 1 - 1 - مقدمه 11 2 - 1 - 2 - تعریف مشتری 12 2 - 1 - 3 - ارزش مشتری 12 2 - 1 - 4 - تعریف رضایت مشتری 12 2 - 1 - 5 - سطوح رضایت مشتریان 13 2 - 1 - 6 - سنجش
لینک دانلود(مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16)
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات67حجم222/13 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت
لینک دانلود(پاورپوینت آماده بررسی مدیریت ارتباط با مشتری CRM مناسب جهت تحقیق درسی)
- افزایش در امد حاصل از فروش. بهبود میزان موفقیت. کاهش هزینه های اداری و بازار یابی . شناسایی ارزشهای خاص هر بخش از مشتریان. ارایه محصولات صحیح در زمان صحیح از طریق کانالهای صحیح به هر مشتری. حفظ مشتری و اکتساب مشتری جدید. (Burrnet2001) CRMعملیاتیمنظور