لینک دانلود(پروپوزال رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی)

پروپوزال رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی|لینک دانلود|اُ اِچ|42079012|پروپوزال شبکه های اجتماعی مجازی,مفهوم شبکه های اجتماعی مجازی,نقش شبکه های اجتماعی مجازی,نظریه های شبکه های اجتماعی مجازی,آسیب های شبکه های اجتماعی مجازی,تاریخچه شبکه های اجتماعی مجازی در ایران,علل گرایش به شبکه های اجتماعی مجازی,رابطه شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی,تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی
در حال حاظر شما فایل با عنوان پروپوزال رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی را دنبال می کنید .

هدف از این پروپوزال بررسی رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی دانشجویان می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات49حجم72/772 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل
این نوشتار پروپوزال در مورد شبکه های اجتماعی مجازی می باشد.تحقیق حاضر جهت بررسی رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی (ملی، قومی، مذهبی و جهانی) دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان صورت گرفته است. تحقیق به روش پیمایش و با استفاده از تکنیک پرسشنامه انجام گرفته است.

شبکه های اجتماعی مجازی تبدیل به محیطی شده اند که کاربران این توانایی را دارند که با هویت مستعار یا خود ساخته عضو شبکه های اجتماعی مجازی شوند که باعث به وجود آمدن هویت آنلاین می شود و بین هویت آنلاین و هویت واقعی رابطه معناداری وجود دارد و هویت آنلاین بر هویت واقعی تاثیر دارد و همچنین شبکه های اجتماعی مجازی این توانایی را به کاربرانش می دهد که با افراد از فرهنگ ها و هویت های مختلف و متعدد در ارتباط باشد و با فرهنگ ها و هویت های دیگران و شاید هم متضاد با هویت خودش آشنا شود، می تواند تأثیرات زیادی بر هویت و سبک زندگی کاربران ایجاد کند و همچنین اینکه با توجه به نوظهور بودن شبکه های اجتماعی مجازی، تحقیقات زیادی در مورد شبکه های اجتماعی مجازی و به خصوص در مورد رابطه شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی در کشور ما انجام نشده است. پس با توجه به مطالب فوق بر آن شدیم که موضوع رابطه شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی را که در کشور ما کمتر به آن توجه شده است را انتخاب کنیم.


فهرست مطالب

1- فصل اول: کلیات 1
1-1-مقدمه 2
1-2-بیان مساله 4
1-3-اهداف تحقیق 7
1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق 7
1-5- تعاریف مفاهیم و اصطلاحات کلیدی 9

روش شناسی 39
3-1- روش و ابزار جمع آوری اطلاعات 40
3-2- تعاریف مفاهیم 40
3-2-1- تعاریف مفهومی متغیرهای تحقیق 40
3-2-2- تعاریف عملیاتی متغیرهای تحقیق 43
3-3- سنجش 48
3-3-1 طیف لیکرت 48
3-4- اعتبار و پایایی 49
3-5- جامعه آماری و حجم نمونه 50
3-6- مراحل انتخاب نمونه 50
3-7- ابزار های تحلیل داده ها 52

منابع






"

مطالب دیگر:
نقش رهبران کاریزما در پیشبرد سازمانجلد دفتر لایه باز طرح بن تن Ben 10جلد دفتر لایه باز طرح قاصدک psdطرح لایه باز جلد دفتر شامل دو فایل angry birdsطرح لایه باز جلد دفتر مدارس شامل دو فایل طرح قلبطرح لایه باز جلد دفتر شامل دو فایلطرح لایه باز جلد دفتر شامل دو فایل (طرح گل)، طرح لایه باز جلد دفترچه یادداشتطرح لایه باز جلد دفتر شامل دو فایل (طرح جلد دفتر تام و جری و میکی موس)پاورپوینت کتاب جامعه شناسی توسعه تالیف دکتر عبدالعلی لهسایی زادهپاورپوینت کتاب جامعه شناسی خانواده تالیف نعمت الله تقویتئوری مدیریت کلاسیکاجرای سقف کرومیت و کوبیاکس و مزایای آنهااختلالات خلقی، اضطرابی، تفکر و روانی در روانشناسیاختلالات خودبیمارانگاری، شبه جسمی،ساختگی، تمارض، تجزیه ای، انطباقی و روان تنی در روانشناسیازدواج و طلاق از دیدگاه روانشناسیاستعاره و تئوری های سازمانی در مدیریت پیشرفته سازمانیشناخت و کاربرد نوسان نما یا اسیلوسکوپاصول ایمنی در کارگاه هااصول پرورش مرغ گوشتیاصول حسابداری بازرگانی و حسابداری مدیریتیاصول طراحی آسانسور و پله در سازهچگونه مشکل کمرویی و گوشه گیری را در دانش آموزان حل کردمانرژی بادی و طراحی و ساخت نیروگاه بادیآجر و نحوه تولید آنآموزش کشت ذرت دانه ای و علوفه ای