لینک دانلود(دانلود پاورپوینت طرح درس علوم 15 اسلاید)

دانلود پاورپوینت طرح درس علوم 15 اسلاید|لینک دانلود|اُ اِچ|40106925|دانلود طرح درس علوم 15 اسلاید,تحقیق طرح درس علوم 15 اسلاید,مقاله طرح درس علوم 15 اسلاید,طرح درس علوم 15 اسلاید
در حال حاظر شما فایل با عنوان دانلود پاورپوینت طرح درس علوم 15 اسلاید را دنبال می کنید .

قسمتی از محتوی پاورپوینت

تعداد اسلاید : 15 صفحه

بسمه تعالی « مشخصات کلی » درس علوم عنوان درس : غذا سازان برگ (گیاهان) طراح : منصور صابری زمان : 50 دقیقه دبستان : شهید فلاح جوادیه تعداد دانش آموزان : 16 نفر الف- هدفهای کلی : دانش آموزان را در ابتدا با گیاهان آشنا می کنیم (بوته – درختچه – درخت) و انواع گیاهان را به آنها مثال می زنیم و بطور کلی آنها را به سه دسته بوته ای – درختچه و درختان دسته بندی می کنیم و دانش آموزان را با فوایدی که این غذاسازان برای محیط زندگی ما و سایر موجودات زنده دارند آشنا می کنیم .
آنچه برای این غذاسازان لازم است و نیاز دارند تا عمل غذاسازی را انجام دهند و هر یک از عوامل چه تاثیری در رشد و غذاسازی آنها دارند و گیاهان علاوه بر غذاسازی چه چیزی تولید می کنند و در کجا که این غذاسازان وجود داشته باشند چه تاثیری روی زندگی ما و سایر موجودات می گذارند .
ب- تحلیل آموزشی(اهداف جزئی) دانش آموزان را با مفهوم علوم و درس علوم آشنا کنیم.
فوائد درس علوم را درک کنند .
نسبت به درس علوم و موضوع ان علاقه نشان دهند .
در برابر گیاهان و نسبت به حفظ و نگهداری آنها خود را مسئول بدانند و به دیگران نیز یادآوری کنند .
احساس و درک خود را نسبت به درس علوم بیان کنند .
با مفید و پرثمر بودن گیاهان چه در جنبه حیاتی و غذایی آشنا شوند .
بتوانند بیان کنند که گیاهان برای زندگی انسانها مفیدند یا خیر .
پ- اهداف دینی : این گیاهان که برای زندگی ما اینقدر مهم اند آفریننده آنها کیست .
هدف از آفرینش این غذاسازان چیست .
چگونه می توان از آفریننده آنها تشکر کرد .
ج- مهارتها : ج- 1-مهارت زندگی مهارت در دوست یابیs مهارت در اموختن مطالب درس(درس علوم) و استفاده از آن در زندگی روزمره مهارت تفکر و بیان نظر خود نسبت به درس علوم و این درس مهارت در کار گروهی و پذیرش مسئولیت در گروه ج- 2-مهارتهای ذهنی مهارت در به کار گیری معلومات کسب شده این درس و دروس قبلی و مطابقت آنها با هم مهارت در تجزیه و تحلیل اثرات مثبت و منفی گیاهان نسبت به همدیگر و محیط اطراف مهارت در نتیجه گیری از درس و بیان اثرات آنها در زندگی ج-3- مهارتهای عملی مهارت در یاد گرفتن تفاوت و شباهت هر گیاه نسبت به گیاه دیگر و درخت نسبت به درخت دیگر .
مهارت در تشخیص گیاهان از همدیگر و مراقبت و نگهداری از آنها .
رفتار وردی : الف – ابزار و رسانه های آموزشی : تخته – گچ یا ماژیک – کتاب درسی – تخته پاکن – فیلم – عکس .
ب- روشها وراهبردهای تدریس (فنون و روش تدریس) : توضیحی – پرسش و پاسخ – بحث گروهی .
رویکرد الگو : همیاری (وارد کردن دانش آموزان در بحث) تلفیقی .
یادگیری از طریق توضیح مطالب و عرضه مطالب و وارد کردن دانش آموزان در بحث و افزایش اطلاعات آنها از طریق خانواده نیز اطلاعات پردازی شود .
تا اینکه دانش آموزان برای وارد شدن در بحث نیاز به اطلاعات قبلی از درس داشته باشند .
لذا قبل از تدریس مجبور می شوند دنبال اطلاعات نسبت به آن درس می روند و به این دلیل وارد کردن انها در بحث باعث بهتر یادگیری مطالب می شود .
مدل کلاس : چون کلاس بصورت گروهی و گروه بندی هستند و کارگروهی باید انجام دهند و با یکدیگر مشورت کنند بصورت دورمیزی یا ارتباطی چند سوی


مطالب دیگر:
گزارش كارآموزی در تعمیرگاه پارت پرایدگزارش كارآموزی در فنی و حرفه ای بروجندانلود تحقیق كاربرد شبكه های عصبی مصنوعی در مهندسی رودخانهكارآموزی در: كارخانه سایش سازی حرفه وفن (صنایع بسته بندی)كارآموزی در كارخانه كاشی سازی سپهرگزارش كارآموزی شركت ویتانا آبنبات و تافی بیسكویت ویفر كرمدارگزارش كارآموزی در كارخانه آجر سفال توحیدگزارش کار آموزی كارگاه ذوب فلزات مدرنگزارش كارآموزی كارخانه كاشی اصفهانگزارش كارآموزی در صنایع كاشی خزرگزارش كار كارگاه صافكاری (رعایت ایمنی و ... در محیط كار)موضوع كارآموزی: سخت افزار – ACCESSگزارش کار آموزی شركت تارابگین (بازیافت سرباره حاصل از كوره بلند ذوب آهن اصفهان)گزارش كارآموزی نرم افزار كامپیوترموضوع كارآموزی: آشنایی با پرسها و نحوه عملكرد آنهاكارآموزی در مجتمع گل گهرکار آموزی لزوم كاربرد وسائل سنجش و كنترل در صنایع نفت و پتروشیمیبررسی توربین های GE MS5001-25MW-Frame5ژئواستراتژی كنونی در قفقاز جنوبیپاورپوینت مفاهیم بهره وریپاورپوینت اصول تهیه یک طرح کسب و کارپژوهش مدیریت بازرگانیپاورپوینت فیزیولوژی اعصابپاورپوینت سیستم های اطلاعات بازاریابیپاورپوینت مالیات بر درآمد