لینک دانلود(پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی،80 اسلاید،pptx)

پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی،80 اسلاید،pptx|لینک دانلود|اُ اِچ|31012106|مدیریت بازار و بازاریابی,اصول بازار شناسی, بازاریابی و مدیریت بازار,بازاریابی,بازارشناسی,مدیریت بازار,مدیریت,ارتباطات بازار یابی,بهره وری در فروش,بازار یابی تلفنی,,مفاهیم بازار,بازار و بازاریابی,مدیریت,مدیریت بازاریابی,مدیریت بازار
در حال حاظر شما فایل با عنوان پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی،80 اسلاید،pptx را دنبال می کنید .

دانلود فایل کامل پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی
در قالب فایل pptx و متشکل از 80 اسلاید قابل ویرایش


بخشی از محتوا ::
بررسي‌هاي آماري و تجربيات زيادي در اين زمينه وجود دارد كه اين نظر را تأييد مي‌كند.براساس اصل پاريتو، چيزي در حدود 20% از مشتريان يك شركت، تأمين كنندة تقريباً 80% سود شركت هستند.امروزه شركت‌ها دريافته‌اند كه نگهداري يك مشتري قديمي بسيار كم هزينه‌تر از پيدا كردن يك مشتري جديد است.
براساس نتايج حاصل از بررسيها در بخش فروش شركتها و فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي مختلف، مشخص شده است كه براي فروش كالايي به يك مشتري جديد چيزي در حدود 4 تا 8 بار مراجعة حضوري به فرد مورد نياز است اين در حالي است كه 2 يا 3 بار مراجعة حضوري به يك مشتري قديمي براي فروختن جنسي جديد به او كافي است.
*بازاريابي در بازرگاني پيشرفته به معني طيف وسيعي از فعاليتهاي تحقيقاتي، طراحي،‌تدارکات، توليد، بيمه، کنترل کيفيت، انبارداري، آماده سازي براي مصرف، تعيين قيمت، تعيين عوامل فروش، شناسايي مشتري، بسته بندي، فروش و خدمات پس از فروش است به طوري که توزيع وانتقال کالا به مصرف کنندگان دور و نزديک را تسهيل نمايد.

سيستم هاي چندگانه يک سيستم بازاريابي عبارت اند از:
1- سيستم اطلاعات بازاريابي
2- سيستم برنامه ريزي بازاريابي
3- سيستم سازماني بازاريابي
4- سيستم کنترل بازاريابي
بازاريابي و مديريت بازار يکي از شاخه هاي مهم دانش مديريت است که وظيفه اصلي آن شناخت نيازها و خواسته هاي انساني و رفع آنها از طريق فرايند مبادله منابع مي‏باشد.
نياز کمبودي است که توسط فرد احساس مي شود يا به عبارت ديگر نياز عبارت است از حالت محروميت احساس شده در فرد که اين محروميت آرامش و تعادل آدمي را بر هم زده و در او انگيزه اي براي ارضاي آن پديد مي آورد.بعضي از اين نيازها ذاتي و بعضي از آنها هم اکتسابي مي باشند که بايد ارضاء شوند.

هنگامي که مردم براي ارضاي نيازهاي خود در مورد خريد و فروش کالا تصميمي را اتخاذ مي کنند عمل مبادله صورت مي گيرد.
همه مسائل سازمان‌ها در سيستمي به هم تنيده و در فرايند کنش متقابل با يکديگر نمومي يابند و هيچ مسأله‌اي در سازمان‌ها جداي از ساير مسائل رخ نمي‌دهد.
•شرکت ها بتوانند شرايط پيرامون خود را بشناسند
•تحيلي مشخص از شرايط پيراموني به عمل آورند
•در صورت وجود مسئله‌اي در آن، راه‌هاي حل مناسب را پيدا کنند و به کار برند.
تعريف مشتري
مشتري چيست و كيست و چرا وجودش تا اين حد براي سازمانهاي فروشنده بسيار مهم و حياتي است؟
درفرهنگ بازار، مشترى فردى است که توانايى و استعداد خريد کالا و يا خدمتى را داشته باشد، که اين توانايى و استعداد به صورت توأم در فرد بروز کرده و انتخاب و عمل خريد انجام مى پذيردهر سازماني كه وظيفه خطير فروش كالا يا خدمات را بر عهده مي گيرد وارد جاده اي مي شود كه در اين جاده مسايل گوناگوني در مسيرش قرار مي گيرند كه ناچار است به هر طريق ممكن از پس آنها برآيد تا به مقصود خود يعني دستيابي به مشتريان نايل آيد
امروزه شركت‌ها دريافته‌اند كه نگهداري يك مشتري قديمي بسيار كم هزينه‌تر از پيدا كردن يك مشتري جديد است. بررسي‌هاي آماري و تجربيات زيادي در اين زمينه وجود دارد كه اين نظر را تأييد مي‌كند.براساس اصل پاريتو، چيزي در حدود 20% از مشتريان يك شركت، تأمين كنندة تقريباً 80% سود شركت هستند.
براساس نتايج حاصل از بررسيها در بخش فروش شركتها و فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي مختلف، مشخص شده است كه براي فروش كالايي به يك مشتري جديد چيزي در حدود 4 تا 8 بار مراجعة حضوري به فرد مورد نياز است اين در حالي است كه 2 يا 3 بار مراجعة حضوري به يك مشتري قديمي براي فروختن جنسي جديد به او كافي است.
*هدف از بازاریابی تلفنی گرفتن وقت از مخاطب برای ملاقات حضوری است، لذا از ارائه اطلاعات زیاد خودداری كنید
*در هنگام صحبت با تلفن چای نخورید، سیگار نكشید، روزنامه نخوانید و...
*برای وقت مشتری ارزش قائل شوید
*روی بعضی از مواضع پافشاری نكنید
*تصویر درستی از خود ارائه دهید
*با سرعت مناسب صحبت كنید
*سوالهای غیرمرتبط و یا حتی خصوصی مطرح نكنید
*خانمها از اصطلاحات مردانه و آقایان از اصطلاحات زنانه نباید استفاده كنند
*سعی كنید سوالها و اعتراضات مشتریان را پیش بینی كنید
*مدیریت ارائه اطلاعات داشته باشید، لازم نیست به همه سوالها پاسخ دهید
*صدایتان را ضبط كنید و به آن گوش دهید

سيستم هاي چندگانه يک سيستم بازاريابي عبارت اند از:
1- سيستم اطلاعات بازاريابي
2- سيستم برنامه ريزي بازاريابي
3- سيستم سازماني بازاريابي
4- سيستم کنترل بازاريابي


مطالب دیگر:
🔑دانلود پاورپوینت سرطان خون 28 اسلاید🔑دانلود پاورپوینت نارسایی قلبی 53 اسلاید🔑دانلود پاورپوینت وظایف و مسئولیت امدادگران و اصول ایمنی فردی🔑پاورپوینت درس سوم کتاب پیامهای آسمان مبحث دین راستین🔑پاورپوینت مبحث در پناه ایمان درس دوم پیامهای آسمان نهم🔑پاورپوینت درس 1 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث تعاون🔑پاورپوینت درس 2 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث تعاون2🔑پاورپوینت درس 3 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث ساختار و تشکیلات دولت🔑پاورپوینت درس 4 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث وظایف دولت🔑پاورپوینت درس یک پیامهای آسمان نهم مبحث راه های شناخت پروردگار🔑پاورپوینت ریاضی نهم مبحث نابرابری ها و نامعادله ها🔑پاورپوینت ریاضی نهم مبحث معرفی و ساده کردن عبارت های گویا🔑پاورپوینت ریاضی نهم مبحث معادله خط🔑پاورپوینت محاسبات عبارت های گویا کتاب ریاضی نهم🔑پاورپوینت ریاضی نهم عبارت های جبری و مفهوم اتحاد🔑پاورپوینت مبحث شیب خط و عرض از مبدا ریاضی نهم 🔑پاورپوینت ریاضی نهم مبحث سطح و حجم🔑دانلود پاورپوینت معمای احکام🔑دانلود پاورپوینت معماری یونان🔑دانلود پاورپوینت کتاب ریاضیات پایه🔑دانلود پاورپوینت زندگینامه حضرت فاطمه🔑دانلود پاورپوینت لیشمانیازیس🔑دانلود پاورپوینت جمعیت و توسعه🔑دانلود پاورپوینت نگارش و ویرایش فارسی 🔑دانلود پاورپوینت بهداشت کشاورزی