لینک دانلود(تحقیق وسايل ارتباط جمعی)

تحقیق وسايل ارتباط جمعی|لینک دانلود|اُ اِچ|31010025|وسايل ارتباط جمعی,تحقیق وسايل ارتباط جمعی,مقاله وسايل ارتباط جمعی,پروژه وسايل ارتباط جمعی
در حال حاظر شما فایل با عنوان تحقیق وسايل ارتباط جمعی را دنبال می کنید .

این فایل به بررسی وسايل ارتباط جمعی می پردازد در فرمت word قابل ویرایش و در 122 صفحه می باشد.

بخشی از محتوای فایل دانلودی ::

وسايل ارتباط جمعی که امروزه به يکی از پر تاثيرگذارترين ابزارها در شکل دهی افکار عمومی و هويت جمعی تبديل شده است، به عنوان رکن چهارم نظام های سياسی مطرح می باشد. آنها مي توانند آيينه تمام نمای عقايد، افکار و آرا مردم يک جامعه و هم چنين خاستگاه سياستمداران را در جامعه روشن کند . اهميت رسانه های جمعی به اندازه ای است که برخی معتقد اند رسانه ها جای احزاب سياسی را گرفته اند زيرا اين رسانه ها هستند که با ارائه تصاوير مورد نظر خود از واقعيات، در رای مردم تاثير می گذارند.در جريان انتخابات، گروهها، احزاب و جناح هاي فعال سياسي با بهره گيری از تکنولوژی های ارتباطی و اطلاعاتی و ارائه برنامه هايي براي بدست آوردن آرا بيشتر مردم، به رقابت با يكديگر مي پردازند و می کوشند تا افکار عمومی را با خواسته های خويش منطبق سازند. در كشور ما نيز كه انتخابات رياست جمهوري بر پايه راي مردم شكل مي گيرد. داراي اهميت ويژه اي مي باشد.با توجه به حساسيت نهمين دوره انتخابات رياست جمهوری و حضور چهره های سر شناس و شاخص بر آن شديم تا ديدگاه هاي روزنامه هاي جمهوري اسلامي و آفتاب يزد را در ايام تبليغات انتخاباتي مورد بررسي و تحليل قرار دهيم و اينكه روزنامه هاي مورد بررسي از چه تاكتيك هاي خبري استفاده كرده اند و آخر اينكه سر آغازي باشد براي محققان، به ويژه محققان علوم اجتماعي كه مطبوعات را در زمانهاي خاص مورد ارزيابي و تحليل قرار دهنداهمیت و ضرورتيکی از مهم ترين وظايف رسانه های جمعی به ويژه مطبوعات ، اطلاع رسانی آگاهی و گسترش دانش مخاطبان در زمينه های است که امکان دسترسی و تجربه مستقيم از رويدادها و موضوع های مختلف برای آنها فراهم نباشد . آنچه در صحنه سياسی، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی رخ می دهد برای همه مردم قابل دسترسی يا تجربه مستقيم نيست . رسانه های جمعی با ارائه اخبار و اطلاعات گونلاگون آگاهانه يا نا خود آگاه می کوشند به شگل گيری ذهنيات ما از محيط اطراف کمک کنند . به هنگام انتخابات مطبوعات و ديگر رسانه ها با استفاده از توانايی های خود افکار عمومی را به جهت های گوناگون هدايت می کنند. بنابراين اين تحقيق در صدد است تا ميزان انعکاس مطالب انتخاباتی و به کار گيری تاکتيک های خبری را در دو روزنامه آفتاب يزد و جمهوری مشخص نماید


مطالب دیگر:
🔍طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 102🔍طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 101🔍طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت100🔍طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت99🔍طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت98🔍طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت97🔍طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت96🔍طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت95🔍طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت94🔍طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت93🔍طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت92🔍طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت91🔍طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت90🔍طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت89🔍طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت88🔍طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت87🔍طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت86🔍طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 85🔍طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 84🔍طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 83🔍طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 82🔍طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 81🔍طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 80🔍طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 79🔍طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 78