لینک دانلود(پاورپوینت آماده: بررسی خدمات مدیریت سرمایه گذاری آمریکایی 29 اسلاید)

پاورپوینت آماده: بررسی خدمات مدیریت سرمایه گذاری آمریکایی 29 اسلاید|لینک دانلود|اُ اِچ|30018651|پاورپوینت آماده: بررسی خدمات مدیریت سرمایه گذاری آمریکایی 29 اسلاید
در حال حاظر شما فایل با عنوان پاورپوینت آماده: بررسی خدمات مدیریت سرمایه گذاری آمریکایی 29 اسلاید را دنبال می کنید .

فرمت فایل: پاورپوینت



تعداد صفحات: 29







کیم دیویس معاون اجرایی سرویس AIMS، در کنج دفتر کارش طبقه 43 مشرف به افق منهتن نشسته بود، و به چالش های پیش روی کسب و کار خدمات سرمایه گذاری در سال 2000 می اندیشید.



این در حالی بود که نشانه هایی از ضعف در نوسانات اقتصاد بازار مالی، رقابت شدید برای مشتریان با ارزش خالص بالا و گسترش محصولات وابسته به تکنولوژی پیچیده دیده می شد.



AIMS اخیرا در ابزار تحلیلی جدید برای کمک به تفکر استراتژیک تر در مورد عملیات و مشتریان خود سرمایه گذاری کرده بود.



تا سال 1999، AIMS هیچ سیستمی برای اندازه گیری سودآوری هر یک از مشتری خاص نداشت.






  • AIMS یکی از ارائه دهندگان خدمات سرمایه گذاری بزرگ در ایالات متحده است، با نزدیک به 500 میلیارد دلار دارایی در سال 2000 است. از این مقدار کل، کمی بیش از نیمی در صندوق های سرمایه گذاری مشترک و بقیه آن نیز در حساب های کارگزاری بود.

  • AIMS علاوه به دو خط محصول جداگانه و بسیار متفاوت (صندوق سرمایه گذاری مشترک و خدمات کارگزاری) بر سه «کانال توزیع» متمایز ( مراکز تماس، شعب خدمات کامل و کسب و کار الکترونیکی)، و مجموعه پیچیده ای از مشتریان با منابع دارایی های گوناگون، الگوهای تجاری، اهداف سرمایه گذاری و نیازهای خدماتی مختلف محدود شده است.

  • هیچ تمرکز ویژهای در اینکه چه نوع خانواری اضافه شوند وجود ندارد. در واقع، هدف AIMS انجام کسب و کار با همان 2 میلیون خانوار آمریکایی (بیش از 1 میلیون دلار سرمایه گذاری در دارایی ها) بود.



  • در سال 1999، AIMS تجزیه و تحلیل را با شروع یک تقسیم بندی آغاز کرد که سه بعد منابع دارایی، فعالیت های تجاری و سن را مد نظر قرار داده بود.




  • اولین بخش هر خانوار با بیش از 500،000 دلار سرمایه («ارزش خالص بالا» یا HNW)

  • بخش دوم خانواده با داد و ستد و معامله بیش از 36 بار در سال 1998 بود («معامله گران فعال»، و یا AT).

  • بخش سوم خانوارهایی بودند که در آن مشتریان اصلی در حال حاضر در سن بازنشستگی بودند (60 سال)

  • در نهایت، مشتریانی که در هر سه بخش دیگر قرار نداشتند ، بخش چهارم را مشتریان «هسته» تشکیل دادند. بخش «هسته» با بیش از 70% تمام خانواده ها، بزرگترین بخش بود.





  • مطالب دیگر:
    📌پاورپوینت تغییر رفتار و رفتاردرمانی📌برنامه مدیریت منابع انساني یک پروژه عمرانی📌تحقیق نيازسنجي‌ آموزشي و آموزش پرستاری📌برنامه مدیریت یکپارچگی یک پروژه عمرانی📌جزوه آموزشی منطق تخصيص اوزان و محاسبه درصدهاي پيشرفت در ایستگاه های مترو📌روش اجراي شفت هاي دسترسي به تونل براي حفاري به روش NATM و نحوه اتصال شفت ها به تونل📌تحقیق بررسي رابطه بين هوش هيجاني و خلاقيت در بين دانش آموزان متوسطه نظري📌دستورالعمل مكاتبات پروژه، فرمت و روند گردش اطلاعات فنی در یک پروژه عمرانی📌تحقیق بررسي ويژگي هاي اجتماعي مصرف كنندگان مواد مخدر📌تحقیق اعتقاد به معاد در مكاتب مختلف📌جدیدترین نمونه سوالات قلمزن درجه 2 آزمون های فنی و حرفه ای📌تحقیق نسبت برنامه درسی با زمان در دوره ابتدایی📌پاورپوینت روش تحقیق کیفی📌خلاصه کتاب اصول اساسی برنامه ریزی درسی📌جزوه کتاب آموزش و پرورش ابتدایی، راهنمایی تحصیلی و متوسطه احمد صافی📌پاورپوینت عناصر مذهبی در تاریخ و فرهنگ شهرنشینی جهان📌پاورپوینت پی کنی و پی ریزی📌پاورپوینت تاريخچه پل و پل سازي📌جزوه خلاصه ای از فصل ٦ کتاب اصول و مفاهیم برنامه ریزی درسی دکتر کوروش فتحی و اجار گاه📌پاسخنامه تشریحی سوالات مدیریت رفتارسازمانی پیشرفته مدیریت بازرگانی در آزمون کارشناسی ارشد پیام نور📌پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی رفتار سازمانی رابینز، ترجمه پارسائیان و اعرابی📌پاورپوینت فصل دوم کتاب مبانی رفتار سازمانی رابینز، ترجمه پارسائیان و اعرابی📌پاورپوینت فصل سوم کتاب مبانی رفتار سازمانی رابینز، ترجمه پارسائیان و اعرابی📌پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی رفتار سازمانی رابینز، ترجمه پارسائیان و اعرابی📌پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی رفتار سازمانی رابینز، ترجمه پارسائیان و اعرابی