لینک دانلود(بررسی بازار کشاورزی جمعی و راه اندازی و گسترش آن)

بررسی بازار کشاورزی جمعی و راه اندازی و گسترش آن|لینک دانلود|اُ اِچ|30017872|بررسی بازار کشاورزی جمعی و راه اندازی و گسترش آن
در حال حاظر شما فایل با عنوان بررسی بازار کشاورزی جمعی و راه اندازی و گسترش آن را دنبال می کنید .

فرمت فایل: word



تعداد صفحات: 21









راه اندازی، بخش یک بازار کشاورزی جمعی



امروزه، مصرف کنندگان علاقمند به خرید و تهیه مواد غذایی از کشاورزان و پرورش دهندگان آن بصورت مستقیم هستند. بهمین دلیل، بازارهای کشاورزی خیلی پیشرفت کرده اند.. بعد از گذشت سالها یا حمل و نقل پیشرفته ذخایر پیشرفته، و تجارت و تبادلات پیشرفته مواد بصورت حجیم، بازارهای کشاورزی محلی، کم کم از میان برداشته شدند.



افزایش رو به رشد قیمت حمل و نقل و آگاهی جدید مصرف کنندگان از اهمیت تازه بودن سبزیجات و میوه در رژیم غذایی فرصتهای جدید تولیدات بازاریان جمعی را در بازارهای کشاورزان ایجاد کرد.



بعلاوه، رهبران این امر به تشخیص فرصتهای اقتصادی و مزایای بازارهای آن در پیشرفت ارتباطات می پردازند.



بازار کشاورزی جمعی چیست؟



این یک شکل و فرم از بازاهای مستقیم است که در مجاورت ارتباطات قرار دارد و محیط بازاریابی، را بگونه ای فراهم می کند که خیلی از فروشندگان قادر به فروش تولیدات اصل خود به خیلی از مصرف کنندگان هستند.



این حمل به رهبران جمعی قدرت ساختن بازاریابی این، مصرف کنندگان و پیشرفت بازارها و مدیریت بازار را می دهد.



گسترش دادن یک بازار کشاورزی:



برای گسترش یک بازار کشاورزی نیاز به لحاظ کردن 5 خصوصیت و موضوع داریم: احتملالات و مدیر بودن بازار به حمایت از یک بازار کشاورزی ساختن محیط مناسب، جانگیری و ملاحظات و محدودیت تا جمعی و تسهیلات بازار.



مراحل برنامه ریزی بصورت معماری برای راه اندازی هستند، بخصوص وقتیکه بازار کشاورزی یک بازار مرتبط به خریداران و فروشندگان است.



جدول زمانی خیالی:



این جدول زمانی زیر نقدیمی از اعمال و جنایت هایی است که برای یک بازاریابی و گسترش آن مورد تصور است. تصور کنید که این «یک چیزی است که بار انجام شود آن را لیست کنید یا کنترل کنید.



امکانات بازار:



موارد و افکاری که باید در نظر گرفته شوند.



معمولاً حمایت کامل از مصرف کننده و تولیداتش می تواند باعث پیشرفت فرصتهای بازاریابی شود.



تمرینات و تولیئات مداوم در ابتدای گشایش بازار



داشتن استمرار و پشتکار، افزایش کیفیت آگاهی فرشندگان و داشتن 100 مغازه لازم بازار است.



قدم اول در برنامه ریزی و گسترش یک بازار کشاورزی، لحاظ کردن بازار کشاورزی و تسهیلات و امکانات بازار مهم است. این امر شامل دو مفهوم معیاری است: مصرف کنندگان و تولید کنندگان.



یک بازرا جمعی کشاورزی، 4 را در عامل اولویت مصرف کنندگان دارد: کیفیت خوب، قیمت و توجیه پذیر، احتمالات و امکانات مناسب. حمل: این موارد باعث می شود تا میزان درخواست های بازار کشاورزی کاهش پیدا کند.



تحقیقات نشان داده اند که اطمینان از یک تعداد تولید کننده مناسب بعنوان فروشنده در یک بازار کشاورزی، مهمتر از در نظر گرفتن تعدادی از برنامه ریزیان بازار است. 5 مورد از 10 تولید کننده رشد انواع تولیدات جمعی فصلی پرداخته اند که همگی نیاز شروع بازار و کشاورزی دارند.



برای راضی نگهداشتن فروشندگان، دادن متوسط حقوق روزانه 100 دلار مورد نیاز است. و این تصور را باید حداقل روزی 10 خریدار از بازار خریداری کنند. حدود 30 25 کشاورز نیازن داریم تا طی این فرایند نتیجه ای مطلوب بگیریم و این امر نیاز به خرید 300 مشتری، حدود روزی 100 دلار را دارد.



دیگر عوامل مورد نیاز برای ارزشیابی امکانات بازار شامل موارد زیر هستند:





مطالب دیگر:
🔗دانلود پاورپوینت پژوهش روستای پشتیر🔗دانلود پاورپوینت تصفیه پساب کشتارگاه مرغ به روش انعقاد و لخته سازی🔗دانلود پاورپوینت پی و جزئیات آن🔗دانلود پاورپوینت تاریخ تنظیم خانواده در جهان🔗دانلود پاورپوینت تاریخ و تمدن معماری روم باستان🔗دانلود پاورپوینت تاریخ و فرهنگ شهرنشینی جهان - عناصر مذهبی🔗دانلود پاورپوینت تاریخچه پل و پل سازی🔗دانلود پاورپوینت تحلیل عناصر(پله)🔗جزوه آموزش نرم افزار ‏ICAPS ‎🔗فایل مقایسه حد پذیرش عیوب جوش در ASME و API🔗پاورپوینت آبکاری نقره🔗پاورپوینت اختلال شخصیت ضداجتماعی🔗پاورپوینت اختلالات تجزیه ای🔗پاورپوینت ادوات کشاورزی🔗پاورپوینت ارائه طرح كسب و كار🔗پاورپوینت تحلیل فضای شهری (میدان یا فلکه)🔗پاورپوینت اندازه گیری ثابتهای فیزیكی و برخی روشهای جداسازی، تخلیص و شناسایی تركیبها🔗پاورپوینت آزمایشگاه مکانیک سیالات🔗پاورپوینت موضوع سمینار جداسازی غشایی گازها🔗پاورپوینت استفاده از فشارهای بالای هیدرو استاتیک بر روی مخمر و درصنایع غذایی🔗پاورپوینت اسید فسفریک🔗پاورپوینت اصول یادگیری🔗پاورپوینت افت كیفیت و اتلاف آمین در واحدهای تصفیه گاز پالایشگاه🔗پاورپوینت افزودنی های غذایی🔗پاورپوینت امام محمد باقر (ع)